diumenge, 15 de març del 2009

La Font, 0 - Barxeta, 3

Ahir, vam perdre contra Barxeta: 0 - 3. Emili i jo vam perdre la primera partida. Quina llàstima de partida, xe! Tota l'estona per davant i a l'últim moment ens van empatar a 27. Després, ens van passar al davant i jo em vaig afonar totalment. La veritat és que ahir estava molt cansat. En despertar-me, vaig notar una punxada a l'esquena i, sobretot, un cansament molt accentuat. Els divendres, quan torne de Mallorca, dorm malament i m'alce cansat. No em passa sempre, però de vegades. sí. No vaig poder aguantar fins al final de la partida. Em vaig sentir sense forces, dèbil, i sense ànim de concentració. Vaig mirar de dosificar-me, però els altres van pegar un espitxonet a última hora i ens van superar. Emili va jugar també de manera irregular. Va fallar pilotes fàcils i va fer punts increïbles. No em va poder ajudar. I jo vaig fallar també pilotes que normalment no falle. L'estat físic és important, i sense entrenar... El resultat, però, és just: 27 - 30 Llàstima. A vore si a la pròxima...
Per la seua banda, Vidal i Raül van perdre: no me'n recorde per quant, però van fer bona partida. David i Manolo van perdre per un punt: 29-30. Una vesprada llastimosa.