diumenge, 12 de desembre del 2010

La Font, 2 - Anna, 1

Bon resultat ahir contra els líders: 2-1. Les victòries, però, van ser molt treballades i ajustades. En la primera contesa, Gabi i Tortosa van guanyar 30-23. La partida va començar molt malament, amb un Gabi nerviós i insegur. El nostre saguer es va posar les piles una miqueta i després la cosa va anar més rodada. Els Carlos sí que ens van fer patir de valent. Tota la partida per darrere. C. Margarit en va fer de molt bones, però també en va pifiar algunes d'imperdonables. Al final, amb un C. Murillo molt regular i correcte, van empatar a 28. Dos puntets més, i partida a la butxaca. Finalment, Xacal i jo vam perdre 20-30. Sincerament, eren la parella més bona. No debades, el punter va quedar el primer en el rànquing l'any passat, i el rest era molt molt segur. Xacal no va poder fer res, tot i que va jugar al límit. I jo tampoc. Quedaven deu minuts i anàvem cinc punts per baix. Ens l'havíem de jugar. Ho vaig intentar. Vaig encertar el primer mat, però els altres intents van acabar fora de la pista -o vaig ser jo que estava fora també. No hi havia res a fer. Mala sort. De tota manera, molt bon resultat ahir contra els líders.

1 comentari:

GABI ha dit...

ESTA SEMANA CONTRA EL CARLET UN DESASTRE TOTAL. JA ET CONTAREM.