divendres, 25 de desembre del 2009

Entrenaments

Ahir, un altre entrenament a Miramar. Dues partides fortes, com sempre, de vora una hora cadascuna, amb Jesús, Èric, Manuel, Xuso, Àngel i Vicent. Estic posant-me a to amb els companys. M'ho prenc com un repte perquè no vull fer el ridícul quan m'estrene en la segona volta de la lliga. Jugaré per primera vegada en 1a i vull donar la talla. Em proven aquests entrenaments durs. Ahir vaig guanyar les dues partides per parelles (les manomanistes amb Jesús les vaig perdre, però, per 1-2), però no estic satisfet del tot. De vegades, em costa agafar el ritme, alçar la pilota i depassar el punter. Em falta encara assegurar la concentració i mantenir ferma l'ànsia de guanyar (en aquest esport no pots prescindir-ne). Però a mesura que m'entrene amb ells, vaig agafant el ritme. Potser canvie de raqueta, perquè la Babolat que m'he comprat no m'acaba d'agradar. I a vore si quede amb Voro i els companys, que podrien estar en primera perfectament, sobretot el meu amic Voro, un dels millors punters que he conegut.